Цього дня спеціалісти поділили всіх присутніх на дві групи. Одна із них включала батьків та підлітків, а інша – діток.
Метою заняття «Мої почуття, емоції, настрій», яке проводили для малечі, було ознайомити їх з емоціями, навчитися їх розрізняти та керувати ними. Бо від емоцій часто залежить успіх та взаємодія з людьми, а також успіх їх соціального розвитку.
«Такі заняття розвивають креативне мислення, творчість, виховання толерантного ставлення один до одного», — зазначає пані Наталія Михайлів, психолог проєкту.
На початку молодша команда створювала квітку настрою, у якій діти розфарбовували пелюстки кольорами, які відповідають настрою.
Згодом спеціалісти провели вправу «Емоції казкових героїв», у часі якої діти, завдяки картинкам, на яких зображені персонажі із казок, вгадували емоції. На занятті вони також обговорювали емоції злих, сердитих героїв, які шкодять іншим.
Наприкінці була вправа із картами «Ключі емоцій», де діти тягнули по декілька карт та передавали емоцію, не показуючи картинки, зробивши це так, щоб інші могли вгадати.
«Це гра для всіх, хто хоче бути впевненим у собі, усвідомленим у вчинках, підготовленим до життя і відкритим до змін. Це гра для дітей про їх майбутнє», — розповідає пані Наталя.
У цей час для батьків та підлітків психологині проєкту пані Галина Попович та пані Валерія Легка провели завершальне заняття групи самодопомоги.
На початку всі учасники заняття разом посадили молоде деревце на території прихистку, назвавши його «Мрія».
«Кожен доклав свої зусилля, чоловіки та хлопці копали яму й посадили яблуню, яку назвали «Мрія». Хлопці приносили воду, а жінки довершили прикрашанням навколо камінцями. Наприкінці висаджування всі спільно помолились, тримаючись за дерево й посилаючи позитивні думки та емоції», – розповіла пані Валерія.
Далі спеціалісти поділили присутніх на дві групи, й мали завдання створити міцні споруди, будівлі зі всіх матеріалів і канцтоварів, що використовувались на попередніх заняттях. А наприкінці вони намалювали малюнок під назвою «Перемога», завдяки методиці колективного малювальника.
«Робота в групах допомогла створити доброзичливу, творчу атмосферу, згуртувала учасників, сприяла їх взаємодії та активності, допомогла зняти емоційну напругу», – додала пані Галина.
Департамент інформації Івано-Франківсьокї Архієпархії УГКЦ