Зростати самому – навчати інших: в Івано-Франківську пройшов II модуль навчання капеланів закладів освіти

Впродовж 23-25 січня 2024 року тривав II модуль навчання капеланів закладів освіти, організований Комісією у справах освіти та виховання Івано-Франківської Архієпархії УГКЦ. Присутні застановились над основами християнської духовності, вчилися інтерпретації мови поведінки, емоційних станів та мотивацій. Також розглянули організацію пасторальної діяльності у закладі освіти та парафії.

Як зазначає п. Галина Гришко, голова Комісії у справах освіти та виховання Івано-Франківської Архієпархії УГКЦ, окремий день навчання був присвячений психічному розвитку особистості, розладам психічного розвитку дитини та специфіці роботи духівника з дітьми, які мають розлади психічного розвитку.

«Освітній капелан — це священник, який надає підтримку, духовний супровід, проводить виховні години в школі, організовує події, які формують як учнів, так і педагогів», — стверджують організатори.

Навчання провели о. Петро Майба, СДБ, голова Комісії у справах освіти й виховання УГКЦ, та п. Мирослава Кулеша-Любінець, кандидат психологічних наук, доцент кафедри клінічної та реабілітаційної психології ПНУ ім. Василя Стефаника. Захід відбувся у стінах навчального корпусу Архієпархії.

Учасники заходу шукали відповіді на запитання, яка ж роль освітнього капелана? Він формує якісну комунікацію між педагогами та дітьми; адміністрацією закладу освіти та педагогами; а також залучає батьків до освітнього процесу; супроводжує людей у духовному та персональному зрості; поєднує душпастирство в закладі освіти та діяльність у громаді.

«Адже школа та громада загалом є взаємно підтримувальними інституціями; священник — це соціальний клей в громаді. І саме заклад освіти є центром, бо в тут присутні не лише діти, а й цілі сім’ї», — йдеться у дописі.

Департамент інформації Івано-Франківської Архієпархії УГКЦ