Виклики часу, з якими ми зустрілися під час останніх років боротьби за свою незалежність, спонукають нас ще більше говорити про потребу духовного супроводу осіб. Особливо актуальним є служіння капеланів у закладах освіти, адже у ньому присутні діти, педагоги та батьки учнів, які переживають тяжкі моменти свого життя, пов’язані з війною. Працювати з учасниками освітнього процесу, дбаючи не тільки про фізичне, а й духовне здоров’я — це необхідність
Про це Департамент інформації Івано-Франківської Архієпархії УГКЦ інформує п. Галина Гришко.
Розпочав перший модуль програми о. Петро Майба, СДБ, голова Комісії УГКЦ у справах освіти і виховання.
Програма підготовки капеланів складається з 4-х модулів (60 академічних годин). Учасники опрацюють такі теми: розуміння духовного супроводу й поняття «капеланство» в закладах освіти; духовно-психологічні основи служіння капелана; капелан в закладі освіти як зразок християнського лідера; організація соціального служіння в закладі освіти.
Капелан закладу освіти — це священник, який надає підтримку, духовний супровід, проводить виховні години в школі, організовує події, які формують як учнів, так і педагогів.
Саме капелани закладів освіти та їхні керівники — це запорука змін у громадах, бо навчальний заклад є центром суспільного життя, в якому присутні не тільки діти, а й цілі родини.
«Нам потрібні капелани, щоб також підтримувати вчителів у їхній роботі. Адже діти присутні в школі від 6 і більше годин щодня. І саме педагог та шкільний капелан є тими, хто може виявляти та приймати превентивні заходи. Шкільний капелан має бути поруч і допомагати здобувати досвід цінностей. Зростати самому — формувати інших», — йдеться у повідомленні.